Κυριακή, 13 Ιουλίου 2014

σε αργή κίνηση

Περπατώ... η φιγούρα σου εμφανίζεται μπροστά μου, κινείται αργά. Βλέπω την κάθε λεπτομέρεια. Τους γυμνούς σου αστραγάλους να σταυρώνουν ενώ οι φτέρνες σου δεν ακουμπούν το πάτωμα. Απλώνω διστακτικά το χέρι μου. Τα πολλαπλά επίπεδα λευκού υφάσματος που καλύπτουν το κορμί σου, κυματίζουν γύρω σου, ενώ λευκά γερανοπέταλα σε περικυκλώνουν. Τεντώνω την παλάμη μου να σε φτάσω. Τα μαλλιά σου λυτά, κινούνται στο ρυθμό του ανέμου σου, αποκαλύπτωντάς μου τις μακριές βλεφαρίδες σου. Ένα μειδίαμα διαγράφεται στα χείλη σου. Είσαι σε ένα μπαλόνι από γαλήνη. Τεντώνω όλο μου το σώμα, για να σε φτάσω... Βλέπω τη ράχη της παλάμης μου να μου κρύβει τη θέα σου και... χάνεσαι... Τι ήθελα να κάνω πριν εμφανιστείς; Δε θυμάμαι πια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου