Δευτέρα, 7 Ιουλίου 2014

ενός τσιγάρου ερωτήσεις

Σου έδειξα κάποιες πλευρές μου. Λάθος! Μεγάλο λάθος! Δεν ενδιαφέρθηκες ποτέ για μένα, βλέπεις... απλά ήθελα να θέλεις.
Ήθελα να μάθω για 'σένα, έστω το ελάχιστο, ήθελα να βρω το αδύνατο σημείο της πανοπλίας σου, ήθελα να ξέρω τι προκάλεσε αυτήν την ασπίδα να γίνει τόσο επιθετική και ανίκητη; Βγάζεις την πανοπλία όταν είσαι με τους δικούς σου ανθρώπους; Έχεις δικούς σου ανθρώπους ή μήπως τα περνάς με τον εαυτό σου;
Πώς είσαι όταν δεν είμαι εκεί; Σκέφτεσαι κάποιο άλλο πρόσωπο όπως σκέφτομαι εγώ εσένα; Λαμβάνεις τα μηνύματά που σου στέλνω όταν σε σκέφτομαι; Τι ακριβώς συμβαίνει όταν σε συναντώ στα όνειρά μου; Μήπως με βλέπεις κι εσύ; Είμαι μέρος του ονείρου σου ή του εφιάλτη σου... ή μήπως δεν υπάρχω καθόλου;
Μήπως θα μπορούσε να ήταν αμοιβαίο εάν οι καταστάσεις ήταν αλλιώς; Πώς περνάς τις μέρες σου; Τι σ΄ευχαριστεί; Τι σου αρέσει; Έχεις παραιτηθεί απ΄οτιδήποτε σε συνδέει συναισθηματικά με άλλους ανθρώπους ή μήπως έτσι θέλω να πιστεύω;
Με μισείς; Τι πιστεύεις για μένα; Με λυπάσαι; Ξεχνάς την ύπαρξη μου και σου είναι αδιάφορο ο,τι έχει σχέση με 'μένα; Μήπως... αυτά που σε πίεσα να μάθεις για 'μένα ήταν αρκετά για να με αντιπαθήσεις; Είναι εντάξει! Δεν θα άλλαζα τίποτα σ'εμένα για 'σένα. Πολλά πράγματα δεν ξέρω για 'σένα, αλλά ξέρω πολλά για 'μένα...
Απ' όλες τις ερωτήσεις που γυρνούσαν στο μυαλό μου, η πιο άσκοπη και χωρίς νόημα ερώτηση παραμένει: Αν πέθαινα σήμερα, πώς θα αισθανόσουν ξέροντας όλα αυτά;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου